Προγράμματα Πιστότητας Πελατών

Τα Προγράμματα Πιστότητας – Επιβράβευσης Πελατών (Loyalty Programs), βοηθούν τις επιχειρήσεις να κρατήσουν, να επιβραβευσουν  και να επεκτείνουν το πελατολόγιό τους. Έρευνες δείχνουν ότι κατά μέσο όρο 7 εως 10 φορές είναι πιο “ακριβό” για μία επιχείρηση να κερδίσει έναν πελάτη από κάποιον ανταγωνιστή συγκριτικά με το να ξανα-πουλήσει στους ήδη υπάρχοντες πελάτες της. Επιπρόσθετα, οι υπάρχοντες πελάτες δαπανούν κατά μέσο όρο 67% περισσότερα χρήματα σε σχέση με τους νέους!

Πάρα πολλές κατηγορίες επιχειρήσεων και οργανισμών μπορούν να ωφεληθούν από Προγράμματα Πιστότητας-Επιβράβευσης Πελατών. Επιχειρήσεις Λιανικής πώλησης, Ψυχαγωγίας, Αθλητικά Σωματεία, Εκδοτικές Επιχειρήσεις, Γυμναστήρια, Πολιτικοί Οργανισμοί, Μεταφορικές και Τουριστικές εταιρίες, είναι μερικές από αυτές που μπορούν να ωφεληθούν. Όσο μεγαλύτερος είναι ο ανταγωνισμός του εκάστοτε Κλάδου, τόσο πιο σημαντική γίνεται μία επένδυση σε Προγράμματα Επιβραβευσης και Πιστότητας. Απλά και μόνο η συλλογή των στοιχείων του πελάτη για την έκδοση της κάρτας, είναι πολύτιμη! Πόσο μάλλον αν η συνολική ενέργεια αποτελεί τμήμα μιας ολοκληρωμένης Στρατηγικής Marketing που δίνει ωφέλη στους πελάτες για να προβούν σε επαναληπτικές αγορές!

Στην SmartAccess Hellas έχουμε ειδικό τμήμα Loyalty και την τεχνογνωσία να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε την καταλληλότερη λύση για τις δικές σας ανάγκες, στις καλύτερες τιμές της αγοράς και με τα πιο σύγχρονα μηχανήματα προσωποποιησης και εκτυπωσης εξειδικευμένων πλαστικών καρτών. Επικοινωνήστε τώρα για περισσότερες πληροφορίες ή δείτε την προσφορά που έχουμε αυτό τον καιρό για αγορά εκτυπωτή καρτών.

Το παρακάτω Infographic το οποίο βρήκαμε στο site της Wiser, δείχνει συνοπτικά στατιστικά, τα οφέλη και μερικά παραδείγματα υλοποίησης λύσεων Πιστότητας:

 

infographic-loyalty